Tuesday, August 2, 2016

Intermeţo muzical

Cît mă benoclam eu în poze varşoviene, am zis să-mi susure nişte muzică în urechi şi mi-am amintit că am văzut de curînd înviat bine mersi un Nostalgic Top 10 de la Radio Hit din Iaşi, pe net, chiar pe fb cred că am văzut (pe fb, da).
Şi mă apuc de săpat. Nu am găsit mare lucru, dar un pic tot şi m-am bucurat.
Şi dau să dau şi la alţii.

După ani şi ani răspunde pe net şi prietena mea muzicală, dar eu deja nu mai puteam de rockeristă ce eram, ascultînd Modern Talking! :>

So, discuţia mea (eu 38 primăveri) cu Doro (25 de primăveri):
Vio - Mă lovise o nostalgie muzicală, dar a dat cu virgulă.
Doro - Ce nostalgie?
Vio - Mi-am adus aminte că un top săptămînal de la un radio din Iaşi încă există şi l-am căutat pe net, dar am găsit doar două ediţii, deci ori s-au apucat de curînd să-l pună pe net (ca listă), ori s-au reapucat de curînd de top.
Doro - Nu prea eram cu radiourile înainte.
Vio - Lol.
Doro - Abia de vreun an am început să ascult.
Vio - Vorbesc de tinereţea mea. Nu aveam internet. Nici măcar tv prin cablu nu aveam. Şi acest post de radio îl prindeam cu chiu cu vai.
Doro - Ah, atunci poate am auzit cîndva fără să fi ştiut
Vio - Trebuia să ai "aparat tras în bandă".
Doro - Deşi radioul fiind în Iaşi... Înainte de vremea casetelor? Vremea casetelor am prins-o... îmi cumpăram de la piaţă.
Vio - Nu, pe vremea cînd lumea înregistra muzică de la radio pe casete şi se făceau dedicaţii muzicale la radio, gen trimiteai scrisoare, de la Maricica din Dealu Surdului, pentru Costel din Valea Seacă, Angela Similea, Să mori din dragoste rănită!

1 comment:

  1. noi aveam mari relații de prietenie cu cei de la radio Hit! Iulian și Dan! făceam ceva top între orașe, nebunie! dar era vremea lui Dj Bobo, Kelly family, ăștia..

    ReplyDelete