Wednesday, January 13, 2016

Un muzeu fascinant în care nu ştiu dacă voi ajunge vreodată

Dar există internet şi iată un motiv în plus să fiu recunoscătoare: m-am plimbat puţin prin Muzeul Subacvatic de Arte MUSA din Cancun, Mexic.



Ia uitaţi un videoclip de pe site-ul muzeului aici. Sînt convinsă că s-a scris mult despre muzeu şi se va mai scrie, eu nu-mi amintesc să mai fi citit, în schimb ştiu că m-au fascinat nişte imagini cu un oraş scufundat din China şi cu o biserică inundată tot din Mexic.

Iar pentru a vizita MUSA online nici măcar nu trebuie să-mi fac probleme că nu ştiu să înot. :) Dar mi-ar plăcea. A, am ajuns la muzeu datorită ultimului iFly KLM Magazine (valabil LE disponibil :D în engleză, franceză, spaniolă, olandeză, germană), despre care cred că am mai scris (sau am vrut), nu am timp mereu să-l citesc (sau frunzăresc), dar este mereu de o calitate ireproşabilă.

(imaginea este luată din iFly KLM Magazine cu Snipping Tool.)

4 comments:

  1. Oai, m-a dat pe spate muzeul ăsta subacvatic! Ce bine că am intrat la postarea asta, altfel habar n-avea că există așa ceva. Mie-mi place la nebunie să fac snorkeling, dar trebuie să-mi cumpăr un echipament mai bun, că nu nimeresc deloc mărimea potrivită pentru fața mea (e prea lungă și prea îngustă, deci sunt între copii și adulți). Mi-ar plăcea să fac cursuri de scuba diving, ca să nu mai spun că Mexicul e una dintre țările pe care aș vrea să le vizitez cândva. Nu-i bai dacă nu-l vizitez, mă mulțumesc și cu destinații mai apropiate, doar să fie. :))
    Pfoai, deci muzeul e foarte, foarte tare, cred că e super fain să înoți printre statuile astea spooky.
    M-am uitat și pe celelalte link-uri, fain și orașul din China (am căutat mai multe poze pe Google) - mă atrag foarte tare clădirile/orașele/corăbiile scufundate (și peșterile). Au un aer misterios și fascinant, vai, ce mi-ar plăcea să văd toate chestiile astea! Dar cred că mi-ar fi și un pic teamă, recunosc. :D
    De fiecare dată când am ajuns în Orșova am sperat să văd sub apele Dunării vreo urmă din vechiul oraș, cel care a fost inundat în urma lucrărilor la hidrocentrală. Nu am zărit niciodată nimic - sau poate n-a mai rămas nimic, de fapt.
    A, m-am uitat și pe iFly KLM Magazine, chiar arată într-un mare fel, mai ales că are și muzică, oau! Senkiu, numai link-uri interesante ai avut în articolul ăsta! :D

    ReplyDelete
  2. Vai, Ema, chiar mă bucur mult de tot că ţi-au plăcut linkurile! După cum am scris în post, şi pe mine mă fascinează teribil ...chestiile scufundate. Şi te-am făcut fericită şi cu filmuleţul cu viermii luminoşi :P în peşteră. :)
    Poţi să urmăreşti constant iFly KLM Magazine, nu am fost dezamăgită niciodată.
    Nu ai idee ce mult mă bucură feedbackul tău, mai ales că mă temeam într-adevăr că postul ăsta a ajuns în negura blogului. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, atunci mă bucur că m-am mobilizat și am scris un comentariu. :D
      Trebuia să-l publici din nou, ca să fie primul pe pagină, și să aștepți un pic până scriai următoarea postare. Văd că a dat hărnicia-n tine, apropo. :)) Să vedem cât te ține. :P

      Delete
  3. Ema,
    am preferat să nu mă mai complic cu republicări, că mi s-a părut cam complicat (de fapt, nu complicat procesul, ci ce înseamnă pentru mine... de ex., posturile de zilele astea au fost scrise dinainte, cam cu două zile maxim, chestie care m-a derutat, pentru că mă gîndeam la ele în termeni de "postul pe care l-am scris aseară", dar postul urma să fie publicat peste două zile (tocmai, pentru a nu fi x posturi într-o zi)).
    Mi-am făcut o listuţă de subiecte pe care să le abordez şi le-am bifat aproape pe toate. Aseară, cu corectura internaţională :>, nu am mai scris.

    ReplyDelete