Friday, January 15, 2016

Maşina de călătorit în trecut funcţionează impecabil

Mi-a trimis ieri Ema nişte linkuri muzicale, unul era într-un playlist. Melodia iniţială mi-a plăcut, dar cînd am ajuns la Quantic - Time Is The Enemy, nu mi-am mai putut dezlipi ochii de ecran.



Am fost aşa de încîntată de imagini (şi de melodie, dar imaginile mă fascinează într-un mare fel), că deja am trimis de aseară linkul pe mail în toate colţurile lumii. Spre marea mea bucurie, dimineaţă găsesc în inbox un mail de la vărul meu cu



alt link din youtube (Air - La Femme D'Argent), cu menţiunea:
ce bine seamănă cu ăsta (unul din favoritele mele)
L-am găsit integral (probabil clipul 1 şi clipul 2 puse cap la cap) şi mut pe archive punct org. Sper că v-a făcut plăcere călătoria cu tramvaiul prin San Francisco în 1905/1906.
Dacă mai ştiţi filme asemănătoare, ştiţi unde mă găsiţi. Vă mulţumesc. :)


No comments:

Post a Comment