Wednesday, October 1, 2014

S.O.S. - examen mîine

Helou evriuan,

mîine un nou prilej să-mi ţineţi pumnii, vă aştept cu mare drag!! Între 12-14 ora Germaniei, ca să avem şi-o orientare. Materia: iudeo-spaniolă. Pregătirea studentei: noaptea-i lungă!

PS Căselu are o cistită nasolaşă cu bonus bronşită. Am fost deja de două ori la doctor cu ea, sperăm să vedem îmbunătăţiri eni minit nau!

Vă mulţumesc fierbinte, salutări tomnatice!

A, dacă chiar vreţi, ar fi super fain să-mi ţineţi pumnii să termin prima tema de vacanţă, pe care nu am predat-o pe 8 septembrie, dedlain final pe 6 octombrie şi eu cam la jumătate. Văleleu.

Vio out.

10 comments:

  1. Baftă mîine și spor la temă!

    ReplyDelete
  2. Bafta maxima, iti voi tine pumnii. Si eu am o lucrare pentru luni, noroc ca e scurta, ca nici n-am inceput-o... valeu, tz-am spus eu ca-mi trece vrednicia. :)
    Pupicim Casel! Sanatate!

    ReplyDelete
  3. Sa fie, multumesc!
    Spor maxim si tie!!!!
    Multumim pentru urarile pentru Caselu. :*

    ReplyDelete
  4. Baftă, ținem pumnii , ce să facem?
    Sănătate lui Căselu, termină cu fazele astea că noi nu știm de glumă!

    ReplyDelete
  5. Sa fie, Monica! Multumesc!!!
    Caselu e mai binisor, a mincat un picuuuts si a baut multa apa. Si am pacalit-o si a luat singura calmantul, ascuns intr-o pasta care-i place ei mult mult. Ole!

    Bai deci ma culc. Mai vedem miine. Avantajul examenului la prinz, mai ingrasam un pic. Dar am doua ceasuri jumate dormite aznuapte, s-a potrivit prost. Babay!

    ReplyDelete
  6. Bafta, la câte ai dat pâna acum o sa mearga si asta!
    Sa nu devii dependenta...

    ReplyDelete
  7. Sa fie! :) Na, sper si eu. Acum, sincer sincer, e mai fain sa dai un examen decit sa scrii o compunere... la prima vedere cel putin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu as prefera sa scriu. Dar despre ce vreau eu!
      Examene sigur nu mai am de dat!

      Delete
    2. Te cred, dar cind stiu ca e cu nota... si nu doar de subsol... :-)

      Delete