Sunday, March 16, 2014

Un spam care a ajuns la mine prea devreme :D:D:D

Neaţa!

Vai ce m-am amuzat cu următorul mail (era deja în spam, da' orişicîtuşi). Îl trimit şi şefei mele, care se munceşte la lucrarea de doctorat, ahahahaha.

Guten Tag,

möchten Sie schnell und legal Dr. h.c. werden? Ihren Namen mit einem Doktortitel schmücken, den Sie in Deutschland führen dürfen?

Lesen Sie hier, wie es geht:

http://www.ihr-tittel.cxm/

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Team vom akademischen Beratungsdienst

Adică bonjur! Vreţi să deveniţi repede şi legal Dr. h.c.? Să vă împodobiţi numele cu un titlu de doctor, pe care aveţi voie să-l purtaţi legal în Germania? Blabla.

Am modificat linkul, ar trebui să nu vă ducă nicăieri dacă daţi click. Mă gîndesc că poate şi prietenii de peste hotare ar fi interesaţi. Austria, chen iu hiiiir miii? :D:D:D

Duminică plăcută!!!!

PS Ce e cu titlul? Păi eu mă muncesc cu bacheloru' acuma, numa' de dr. nu-mi arde. Pardon, dr. h. c., not bad!!!

6 comments:

  1. Dar trebuie să ai bachelor ca să primești titlul de doctor? Sper că n-au așa pretenții!

    ReplyDelete
  2. LP,
    io aşa am crezut! Adica nu puate neica cu 6 clase să-şi ia direct Dr. h.c.! Sau poate? Ia să caut linkul original!!! :D:D

    ReplyDelete
  3. maica, noi suntem proaste, ne-am apucat de studiu :))))))), vezi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapsi,
      da' puate nu-i prea tîrziu să ne reorientăm! :D

      Delete
  4. O fi vreun Spiru de-al lor, la care nu-ti trebe nici Bac-ul si te face academician =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miki,
      cum, aş fi avut şansa să-m desăvîrjex educaţia în patrie fără să mă dau cu bacu'? Serios acu', io credeam că fără bac, nema faculteu! :O

      Delete