Tuesday, February 4, 2014

Alei - în "ajun" de examen

Ăghen alei. Pliz prei. :) (că rimează).
Mpfffff este situaţia şi asta e. Mai am cîteva ceasuri, am trecut prin ceva mai mult de jumătate de materie, ceea ce nu înseamnă că şi ştiu ce am citit. Uel.

18:15 - să zicem pînă la 19:15 ultra maxim puteţi cu mare drag să-mi ţineţi pumnii. Cică 45 de minute durează tot circul, dar a zis că-i aşteaptă şi pe întîrziaţi şi poate are inimă bună şi ne mai lasă un minut-doo. Mersi bocu şi contez pe voi! (pe mine mai puţin, da' miau (sic!) talismanu' cu mine!)

Ayayay!

7 comments:

  1. O sa fie ok, as always! Bafta!

    ReplyDelete
  2. să fie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    a crăpat saitu pe care mă uitam la cursuri şi a fost şi în uikend down. de fapt a mers ieri. :D

    ReplyDelete
  3. sorry! am dormit pe canapea cînd am ajuns acasă, doar m-am întins niţeluş şi mi-a cîntat Căselu' un cîntec de nani. nu po' să apreciez ce şi cum, or fo 10 subiecte, cu subsubiecte. am scris cîte-o ţîră la fiecare, la ultimele doo, unde nu mă uitasem delo pe cursuri, am inventat, cu ruşine. da' me-o zs profu' personal că eseu' o fo bun.
    senks pipăăăăăl! băi deci pardon da' am dormit. noapte bună!

    ReplyDelete
  4. bravo! Si la mai mare!
    Cand e urlatorul examen?

    ReplyDelete