Friday, October 18, 2013

Ca tot se cheama blogul asta miau

Azi dimineata am lasat Caselu sa intre in casa (pentru cine nu-si mai aminteste, Caselu e de fapt pisica) si m-am dus la baie sa ma spal pe cap, deh. La putin timp dupa ce-am inchis usa baii, mi s-a parut ca ...cineva (vai ce suspans am creat!) a uel zgreptsanat la usa. Ca sa fiu sigura, am deschis usa si am vazut ca intr-adevar Caselu se departa cu coada fluturinda. Aspectul m-a amuzat si i-am spus:
-Da´ de ce ai ciocanit la usa?

Bine, mi-e destul de clar ca era destul de dificil pentru o pisica sa ciocaneasca la usa, nemaivorbind de aspectele comunicarii noastre in mai multe limbi europeene.
Dar m-am gindit sa scriu postuletul asta, pentru ca nu stiu cita lume mai ciocaneste la usa, poate doar bate la usa.
Si cumva e cu dedicatie pentru Monica, doar ea are rubrica aia* cu unde se duc cuvintele cind nu le mai folosim. Unde mai adaug eu si "columna".

Am reinceput cursurile si serviciul si este infiorator (de mult), din prima saptamina. De data asta chiar ca nu mai am scapare. :)

*dezolee, da´ nu folosesc "aceea"!

6 comments:

  1. Sper că nu există nimeni care nu știe cine-i Căselu :D

    Lasă, că și-n vară te-ai plîns și dup-aia ai luat toate examenele cu 1.

    Dar ce ce nu folosești aceea? Folosește aceea! (A se insera emoticunul care flutură din gene)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei, da, sper si eo, da la cit de des scriu si cum vad ca si eu neglijesc mai tuate blogurle pe care cindva ma "dadeam", nu m-as mira dara...

      m-am plins, e drept, vezi ca te lasa memoria, am avut un singur 1, hai 2, daca punem si pe 1,7 ca fiind 1, pe linga per total un 2, un 2,7 si un 3, deci nu chiar asa premianta cum dai tu de intseles...
      problema e ca acu ma pling din prima saptamina. nu m-asteptam sa-mi sara capacele asa repede... :-s

      boicotez aceea, io-s din tagma lu aia!

      Delete
    2. Lasă, că sună mai glamoros să zici c-ai avut 1 pe linie. Le-ai luat, aia contează.

      Pune-te pe învățat ca să nu se acumuleze plîngerile. Vai, ce bună-s la dat sfaturi! :D

      Delete
    3. da, le-am luat, ole!

      intii tre sa ma pun pe citit. si pe facut teme. deja m-am ruinat la cite carti am comandat sau deja cumparat (cu banii jos adica) numai sapt asta. si mai urmeaza. phii. unii profi is nesimtsitsi. parol.
      adica mor or les ne cam obliga sa cumparam chestii. or "readere" facute de ei, adica puse texte cap la cap si care costa de la 4 la 13 ioro (pina acum, din experentsa mea). si daca nu le ai, cam stai ca fraieru in timpul cursului sau nu-ts pots face tema etc.

      deci io nuj cind a trecut vara asta si ii sint super recunoscatuare lui P. ca a avut atita rabdare cu mine si cu egzamenele mele si ma gindeam ca or sa mai urmeze periuade cam la fel ca-n sesiune, da nu m-ajteptam sa inceapa acum!!!!
      mphhhh!

      Delete
  2. bafta si de fapt spor la munca.
    cu cartile, aici se mai practica vandutul de la aia mai mari la ai mai mici (sau cautat in echivalentul anticariat, sau luat unu o carte, facut poze / scanat si printat). Se iese uneori mai ieftin.

    ReplyDelete
  3. senkiu şi să fie, Arakelian!
    se practică şi aici, da' uneori îţi trebuie rpd chestiile, io mai iau de pe amazon "folosite", dacă zic ăia că-s în stare bună/f. bună şi diferenţa de preţ merită luată în considerare.
    iar anul trecut m-am tot fofilat cu dicţionarele şi-am avut o baftă colosală şi-am luat de la coreiancă unul mai ieftin, fincă ea s-a lăsat de studiile astea şi a început alceva. plus un coleg de serviciu o fo în Izraiel la un curs de limbă şi s-a dus fără dicsioner, şi-a luat unul acolo şi mi l-a vîndut mie apoi, cu 20 de ioro. normal costă 60 în gud old germanii. şi la Izraiel e deci 19-20. mama lor :)

    ReplyDelete