Thursday, July 11, 2013

Post dedicat trîmbiţat :-)

Urmează un post scurtuţ, meloman, cultural, nostalgic şi pe alocuri manelixtic! Cui nu-i place, cer pardon.

Alors, punctu' 1 pe ordinea de zi: A z u r - M o n a!

Punctu' 2 şi ultimu' momental: A z u r - P e  m i n e  m ă  c h e a m ă  D a n.

Bine, hai şi-un b o n u s din Pacientul englez, cu oleacă de Bach. Dacă aţi ajuns pînă aici. Bach nu are legătură, doar că s-a nimerit să ascult azi şi am zis să nu leşinaţi prea tare după primele doo şlagăre. Un B a c h lung şi pa, mă cheamă Teoria literaturii :-s !!!

PS Crecă primele două bucăţi culte din acest post au mai figurat pe vreun blog de-al meu. Sau poate doar într-un schimb de dedicaţii cu S u z i pe facebook acum nu mai ştiu cînd.

11 comments:

  1. Aoleu! Se marita Mona mea lalala... Precursoare ale manelelor pe care azi ne dorim sa le piara samanța ;)

    ReplyDelete
  2. tru tru ;)
    asta am impresia că era muzică lăutărească! :>
    pour les connaisseurs, ce mai! :-))))

    ReplyDelete
  3. Eu nu am timp sa le ascult acuma, dar dupa titlu' creca nu pierd mare lucru, incerc maine... voiam doar sa spun ca mi-e tare dor de Suzi. Deci dupa ce le ascult o sa pot si comenta mai la obect. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cora_,
      crecă ai instincte bune şi nu pierzi mare lucru dacă nu le-asculţi (pe primele doo). Bine, nici pe următoarele :))
      Şi mie mi-e dor de Suzi, cui nu i-e? (am scris ultima chestie în mai multe feluri pînă m-am oprit la asta: cui nu-i, cui nu-i e...)

      Delete
  4. 2 slagare din copilaria mea.... sincer, cantau mai bine decat majoritatea manelistilor actuali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mă feresc să pot compara, orcum piesele astea erau mai drăguţe cînd eram io mai jovenă, între timp parcă nu chiar mai îs, da' le-am pus aşa intenţionat, pe motiv de coincidenţă de nume şi nimic mai mult de altfel. :)

      Delete
  5. si mai erau unii, tomis junior :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. am auzit de ei, dar n-am avut plăcerea. piesele de mai sus sînt cunoştinţele mele complete în materie. :) (vorbim de pînă la '89)
      apoi mai ştiu o piesă de la L.A. şi cu asta crecă chiar nu mai cunosc nimic. :(

      Delete
  6. http://youtu.be/1eenIrym2go

    ReplyDelete