Thursday, July 25, 2013

Cinemateca de aur

Aseară m-am uitat la două filme, le ştiam pe amîndouă.
Primul, o comedioară uşurică, dar simpatică, m-am uitat la el pentru că simţeam nevoia să văd ceva cu evrei (ha, ce formulare!) şi cum nu eram chiar in the mood pentru Anatevka sau Yentl, l-am ales pe ăsta; mi-a plăcut chiar ceva mai mult ca prima oară (uel, mi se pare cam girafă Uma şi nu mă omor prea tare după ea).

Apoi mi-am făcut curaj şi m-am uitat la Pacientul englez, care văd că e în continuare unul din filmele mele preferate (da, ştiu că părerile-s împărţite, am impresia că pe lumea asta, dintre cei care au început să vadă filmul, sînt ori cei care au renunţat repede că vai ce-i cu porcărica asta, sau cei care l-au văzut integral şi cărora le-a plăcut mult de tot.) Bine, nu-mi vine în cap niciun tip căruia să-i fi plăcut filmul, în schimb ştiu gagici care nu-l suportă. Bon, pentru mine rulează şi asta contează (uaaa, rimeee!)

Aici un linkuleţ care-mi place! Bine, acum îmi dau seama că probabil e din vremea cînd nu se inventase iutubul, nu ştiu.

Aşa. Şi îmi place în continuare la nebunie de Kristin Scott Thomas.

17 comments:

  1. Moa osi love Pacientu' si Kristin!
    Noi ne-am uitat (din lene si lipsa de altceva si caldura prea infernala ca sa apasam pe butoane) la Alexander, ala cu Collin Farell si Angelina, care e sinistra în film, de fapt tot filmul fiind foarte foarte prost.
    Si la cinema bate vîntul, nimic fain, a ba da, un film italian, La grande belezza, cica e fain, dar ruleaza doar la prînz (WTF?).

    ReplyDelete
  2. io vreau să văd ăsta: http://www.youtube.com/watch?v=7hoxulGKQ7g
    da' cică a rulat ceva de genu' 4 zile şi dus e. să fie sănătos, poate l-or aduce la bibliotecă la un momen' dat :-)

    poate după jumatea lu' august să reiau vizitele la cinemau, n-am mai fo' crecă de la untimu' Udi Elăn...

    m-am uitat oleacă la ce cursuri am semestru' urmăriteor şi-mi vine să-m smulg perii din perucă: nu scap în niciun semestru de teorii literare şi limbistice, mama lor! :O

    ReplyDelete
  3. Vazui, da e tristunel, cam tuate-s asa, sauf poate comediile lui Mihaileanu :)
    Noi vreiam acum cinema ca n-avem copilu', dar seara sîntem asa obositi ca de-abia ne-am tîrî la cinemaul de cartier, ca la cele 40 de grade din metrou n-avem coraj sa-l mai luam o data seara.

    Cît luasesi la teoria literaturii déjà? (stiu ca-ti place enorm esprimarea asta-n franceza)

    ReplyDelete
  4. te dai olteancă? adica ai văzu' filmu' or treilăru'?

    cît luasăm dejea :P proapel căm pla' la fel de mul ca tristunel :P, nu s-or afişea rezultatele. :-s da' verific de cca 25 de ori pe zi şi inclusif m-an uita' nainte de-a scrie acestea, căci m-an gîndit buey da' poate Adi are un presentimen, ceva, da' ţ-ai găsit! :D

    ReplyDelete
  5. duar treilaru', bre
    în momentu' asta evit filmele triste, din motive de stres macsim de mutat, astept distonocalmu' din Ro sa supravietuiesc macar zborului...
    Cînd sosesc neamurili'?

    ReplyDelete
  6. ai sii ai sii, sănţăleg că so falimentat induxtria farmaco din .fr? :)
    pe 1 ogust, după ce tern cu untimu egzam, merg o zi întreagă la giob şi, houpfulii pentru ei, fac oleacă de curăţene, căci poţ pen ca săţ imaginezi cam arată casa dat fiin căci man apuca de învăţat pe 6 iuNie şi de atunci an da de doo or cu aspirateoru şi P. o dată, deţol. de ez io an fo az dilaitid, da nu ian zs, căci o rămas acas, căci nu mai are şosete (adica are, da de sport!!!), da nu spăl nici az, căci am găst unele negre deale mele de firmă (!!!!) pe care cu siguranţă leo mai purta, deci are pe mîine. pi ce?!

    ReplyDelete
  7. Pai an zis doctorului ca-s mega stresata si cu mutat si tot si l-o durut în derrière, nu mi-o dat nik, deci am apelat la Ro unde se da orce medicament fara reteta într-o veselie.
    Da' numa tu stii sa pui ruve si detergent în masina?!
    Acu-i cald, ce-ti trebe sosete?!
    Luni T s-o dus în sandale, nu-si mai gasea pantofii în cutii dupa mutat, n-o vazut ministeru-n veata lui barbat în sandale, da' el o fo fericit si colegii l-o invidiat la greu:)
    Acu' mîncam si bem panachéuri pe balcon la Vincennes în kilotsi, dilaitful!

    ReplyDelete
  8. da' alcol nu po' să bei fără reţetă? :D

    ştie şi domnu', de anfel şo spăla duminică la 40 de grade (ale apei) doo perechi de pantaloni bizniz de lînă, negri, înpreună cu nejte cămeje albe albe ş nejte chiloţ. la' şosete nu s-o gîndii crecă.

    era pen el şosetele, io mai am. :))

    sună a film soft pr0n veaţa vuastră pe balqon! :)))

    ReplyDelete
  9. Adevaru-i ca la tine-n spalatorie e cam întuneric :))
    Dînsu o vrut kiar sa iasa fara kilotsi, da' s-o gîndit totushi la babele din fatsa ca si-asa e canicula nu le mai trebe bufeuri de calduri :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, aşa de-ntunerec căci nu se mai deosebeşte albu' de negru, avcorsz! :)) plus căci avem curent electric. şi o uşă care se deschide afară şi pe unde intră lumina natiurelă, asta pe lîngă geam. :)) da' na, nu s-o-ntînpla niceo tragedie cu ismenele lu' P.

      haha, dînsu' tău deja se crede-n Brazil! or vrea să cînte la bongo (instrument muzical, da???) ca Matthew McConaughey? :D
      da' zi-i să puarte tanga (hihi, pardong!) (hihi)

      Delete
  10. McConaughey bleax
    tanga, duamne fereste tu, ptio!
    (me-am adus aminte de faza din Seinfeld cu Kramer cînd nu puarta kilotsi:)))

    ReplyDelete
  11. ei lăsaţi acuma nu mai vă îngreţosaţ aşa tare de bietu' Metiu. poftiţ de alegeţ într Giorgi, Hiug şi Ben. bun aşa?
    nu recolectez faza din Sainfeld, dă link (puate am dormit-o de anfel).

    ReplyDelete
  12. Or brazilianu' Carlos, de care îti povesteam. Pacat ca n-am o poza, da' promit ca la anu' cînd se întuarce-n tsara de bastina îl pozez la piscina :)

    As for Kramer, absolutely hillarious!
    http://www.youtube.com/watch?v=ZCt3Tjpfaro

    ReplyDelete
  13. bine, aştept poza.
    evident că ştiam faza, da' io n-am citit Kramer mai devreme, rămăsăsăm ficsată la Seinfeld. :) cuait fani, da. :)
    deşi io mor după Giorgi Costanţa!!! :D

    ReplyDelete
  14. Saluti si felicitari pentru unu (inca mi-e greu sa cred ca e o alta nota decat cea care se da alora care copiaza :))

    despre KST: mai nou imi place in filmele frantuzesti (alea din ultimii ani, dinainte de filmul unde e o vampa blonda si beata in trailer)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, Monica. Şi mie mi s-a părut ciudat rău sistemul, noroc că n-am aflat chiar anul ăsta de el. :)

      nu cunosc filmu' de care zici, am văzut un film cu ea doctoră şi făcuse nişte ani de închisuare. bun, da' destul de dramatiq.

      am mai văzut unu pe vremea Pacientului englez, tot franţuzesc era, începea cu ea şi el în pat, nu-i arăta, numai gemeau ei într-un mare fel şi apoi arată că se prefăceau, se distrau scoţînd gemetele, nu-m mai amintesc decît asta din film, crecă era orşicîtuşi o comedie. îmi place că-i pariziancă acuma şi-mi pare rău că nu ne-am întîlnit so far :)))

      Delete
    2. Monica, ai văzut cumva ultimu' răcnet cu KST, în care joacă nenea Ryan G. (care mie nu prea-mi place, uel)?

      Delete