Saturday, February 9, 2013

Încă trei

Nu vă mai plicti cu ce progrese nu am făcut cu învăţatu', da' M o n i c a a zis că să zic în clar cînd e vorba de-un blog de zis la tot cartieru'. Deci:

A r a k e l i a n scrie din Briusel - şi sigur aţi văzut-o comentînd pe aici. A pus u n videoclip cu un arici şi un pisic ceva fuarte fuarte dulce, m-am gîndit la LP, de alfel m-am gîndit şi la Luisza.

O ştiţi şi pe M i k i, probabil, are două pisici şi ne-am cunoscut anu' trecut în Iaşi unde domiciliază (are şi ea state vechi în Piaţa Voievozilor, uici iz uer ai com from).

Last băt not list (?!), pe f a t a asta din Ploieşti (e dobrogeancă de fapt, parcă) nu o ştiam, scrie foarte drăguţ şi pune şi texte personale, şi hlizeli de bun simţ. Buon.

Cer pardon dacă vă enervează scrisu' cu spaţii, da' io sufeream că mi se părea că nu se vede unde pun linkuri. La mine pe monitor trebuie să te uiţi cu fuarte fuarte mare atenţie să vezi unde să dai click, ceea ce acum s-a schimbat.

Deci bye!

7 comments:

  1. ma bucur ca iti plac aberatiile mele:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butterfree, şi eu mă bucur! :)
      ai spart şi tu gheaţa cu primul comentariu aici :)

      Delete
  2. Vio, senchiu de recomandare, dragă! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miki, iur uelcăm, te citeam din ridăr de 100 de ani, da' ce chestie, ridăru' nu e blogroll, pardon! :)

      Delete
    2. Mersi, mersi, de adaos in blogroll! Ti pup!

      Delete
  3. multumim pt incursiune.
    Am avut si eu pisica. Intre timp a imbatranit, si a murit. La cateva sapt. dupa ce am plecat din Ro.
    Si am trecut si prin Iesi. 5 ani. Universitari. Ce mai frumosi ani ai adolescentei mele.

    ReplyDelete
  4. dincolo de toate, mersi absolut fuarte mult de ideea cu scrisul cu spatii cand vine vorba de link! life saving, as zice! nici la mine nu se vad! (legumesifructe m-a trimis aici, yaaaaaaay!)

    ReplyDelete