Thursday, February 14, 2013

Căselu' e binişor spre bine în următoarele zile (sperăm)

Eleo.
Am dus-o pe EMMM (care e şi Căselu' simultan, pentru cei care nu ştiu asta încă) dimineaţă la veterinar, a fost cam greu s-o băgăm în cutie, nu ne-am lăsat, a rămas acolo, acum am adus-o acasă, i s-au întîmplat multe, merem la control pe 25, acum e supărată şi oricum nu ştie exact ce e cu ea, merge cam împleticită etc.
Are voie să mănînce abia peste vreo 6 ore, chestie care nu cred că o încîntă prea tare.

P. a vrut să mă ducă la muncă după ce lăsasem Căselu' acolo şi m-am trezit că mi-au dat lacrimile, aşa că nu m-am mai dus azi. Uel.

Mă cam doare mîna stîngă de aseară şi sînt încă ruptă după ultimele nopţi studioase, vă mulţumesc tuturor pentru gîndurile bune, şi cu pisica, şi cu examenele şi s-auzim de bine! :-)

Hepi Valentain! :D

LE Tocmai a făcut un piş la ea în pat. Bun, rinichii funcţionează! (La cît e de damblagită acum, mă gîndeam să-i duc toaleta mai aproape, dar am vrut să negociez aspectul cu P., care e pînă la alimentară. :-) )

4 comments:

  1. Of, biata EMMM! O să-i dai mâncarea ei preferată?

    ReplyDelete
  2. Ai, ai, ai, mititica de ea! Maine o sa fie bine, ai sa vezi!

    ReplyDelete
  3. Ii doresc sanatate, sa-si revina curind si sa uite repede ordeal-ul.

    ReplyDelete