Tuesday, October 18, 2011

Parisian walkways (2)

Primele două fotografii de la le Grand Trianon, a treia de la le Petit Trianon, restul de prin grădini. :) Satul Mariei-Antoinette/i (habar nu am cum se face genitivul!) (Ana-Mariei? Anei-Maria? Anei-Mariei?) a rămas pe wiki şi pe retină. :)

În sala asta cică am primit Transilvania


"ne mai ţii mult cu ochii-n soare?!"


detaliu Trianon mic, courtesy of P.



canal în grădină


floricică-n drum


cad frunzele


copac


idem


limbi străine

 

copac zoologic


felicitări! memory card full! :> :-w

mulţumesc pentru comentarii, o să răspund în zilele următoare. >:d<

PS Nu ştiu cum se formatează, eu las rînduri libere gîrlă, da' degeaba, scrisul tot lipit de poză îmi apare.

LE Am reuşit să las rîndunele libere, da' am făcut varză aşezarea în pagină. Tehnica mă omoară. Vă dorim noapte bună!

2 comments:

  1. bun venit inapoi! frumos la trianon, frumoasa poza cu frunzele pe iarba. Si n-a venit toamna, a venit vara!

    ReplyDelete
  2. claudia, mersi:)
    la voi a venit vara, cred, aici sînt 9 grade, soare şi vînt:)

    ReplyDelete