Sunday, June 26, 2011

Berlin în imagini (3)

Din parcursul aproape obligatoriu al unui turist la Berlin care se respectă:

Bundestag-ul


Brandenburger Tor


Cu trăsura, romantic, scump :-)


O noutate pentru mine (din 2011, dar tot noutate) : baloanele uriaşe de săpun!!!


O limuzină trabantoasă :-)


Alta mai cu figuri


Un balon pe care l-am hăituit (în zadar) prin aproape tot Berlinul :-(


La Checkpoint Charlie, cuminţică foc, să ocup cît mai puţin loc în poză, să se vadă şi nebuniile din spate şi nesimţiţii în uniformă care cereau 2 EUR să te tragi în poză cu ei, haha! :-s!


O plajă urbană :-) cam tot acolo, unde am mîncat şi-am găsit toaletă, ole! (Şi-am făcut cunoştinţă cu nasul meu foarte roşu de la mers prin soare fără cremă de soare:-s - voi, copii, să nu faceţi ca mine!)


Flammkuchen
- specialitate alzaciană, da? :-)


Un acoperiş cu mesaj aproximativ "Germania să crape, Kopi rămîne" (Kopi cred că e o parte dintr-un cartier or aşa ceva:-))


Deasupra norilor

No comments:

Post a Comment