Saturday, April 9, 2011

Vederi (cu tot cu procesul tehnologic, pentru cine are chef şi timp)

Abţibilduri de la programul tv din doi ani diferiţi, de pe vremea cînd am fost aşa de naivă şi mi-am făcut un abonament de care nu mă mai putea scăpa


Mici exemple din înţelepciunea lumii :-) de la ceaiurile yogi-tee din care beau des, diverse inimioare, pe care le păstrez într-o cutiuţă în care erau cerceii pe care mi i-a făcut Sophia cadou, başca alte inimioare abţibilduri şi altele de la un love confetti:D (cerceii au venit decoraţi cu inimioare!), vederile albe cu un cuvînt pe ele pe care le aveam de ani de zile, culese gratuit de la hugendubel, între timp n-am mai văzut, şi cu care nu ştiam ce să fac, pentru că e ciudat să trimiţi cuiva căruia să zicem că-i plac piraţii o vedere pe care scrie pirat şi basta!, plus abţibildurile trimise de Suzi prin poştă (sorry, au fost pentru o cauză bună! :D).


Lipiciul şi o hîrtie de cadouri din care am decupat mult, de altfel toate chestiile rotunde şi cele cîte trei cam de aceeaşi culoare sînt tot hîrtie de cadouri, de asemenea bucăţelele verzi, care reprezintă (!) spatele hîrtiei ăsteia de împachetat cadouri.


O cutie cu comori ale sorei lui P., din ea am luat maxim două abţibilduri, unul minuscul sigur la vederea cu pirat, cu o insuliţă cu palmier.


Prima operă, am desenat o floricică deosebit de stilizată :-s şi un smiley cam grotesc, aşa că m-am cam lăsat de desenat după această încercare. Plus că mă tem că acel permanent marker pe care l-am folosit se cam şterge :D. A, şi cam pe fiecare vedere am lipit diverse fragmenţele de bandă de împachetat cadouri, diverse resturi...
P. a zis că acea chestie albă de lîngă floare e un chilot/slip! La care eu m-am crizat, aia era o barcă în fantezia mea, el a sărit că barca are baza trapezoidală şi eu l-am lăsat în ale lui.
Adevărul e că uitîndu-mă acum la această primă operă incomparabilă, nu-mi dau seama ce caută acolo o barcă! Dar na. :-)
"Cam" pare a fi în topul cuvintelor puţine folosite de mine...


Sieger înseamnă cîştigător, Zirkus de mai sus circ.


Aşa arată deci vederile din start.


Ultima încercare de desene pe asfalt, cu acea să zicem cheie sol. :-)



Doar dacă nu e clar, chestia aurie din colţul dreapta jos este comoara din insulă, să nu ziceţi că n-aţi ştiut!





Aici am dat-o niţeluş în bară, pentru că aveam impresia că Nixe înseamnă hm zînă, dar de fapt e sirenă/mermaid, deci adios şi n-am cuvinte conceptul meu mirific.



Außerirdisch e extraterestru. Vă rog remarcaţi soarele negru:>, ca la extratereştri, da? :-)




Cam atît, mulţumesc. :-)

7 comments:

  1. Îmi place cum au ieșit :) Eu n-aș fi putut să fac niciodată așa ceva, prin urmare îmi scot pălăria în fața măiestriei tale :)

    ReplyDelete
  2. ionuca,
    mersi, u'r 2 kind! :-)
    :*

    ReplyDelete
  3. mă sisipho :P nu toată lumea e pictoriţă ca tine:P

    ReplyDelete
  4. pictoriță, vai și-amar de mine, hai să ne facem atelier, facem bani, mergem la târguri de hand made tralala :D

    ReplyDelete
  5. voiam sa yic, fcem banii praf :D

    ReplyDelete
  6. hai să mergem, sisipho:-)! la făcut praf cred că mă descurc:>
    >:d<:-)

    ReplyDelete