Wednesday, March 2, 2011

Rezoluţii primăvăratice

Nu ştiu de ce la plural titlul, deocamdată am doar una în cap. Dat fiind că de mîine şi pe viitor marţea şi joia o să mă duc un ceas la sport (cu vagi excepţii şi pînă ajung la numărul 50, că atîtea ore mi-a aprobat casa de asigurări), o să am două zile destul de ocupate. În general în timpul săptămînii, cînd nu-s lată de oboseală, mă trezesc destul de devreme (5:40 aproximativ), dar mă culc tîrzior, aşa că-s cam departe de cele 8 ore zilnice, pardon noptice de somn. Aşa că mă bate gîndul ca de miercurea viitoare, miercurea să nu intru pe net şi nici să nu mă uit la tv cînd ajung acasă. Să văd eu ce fac şi apoi să mă bag devreme în pat, ca să mai recuperez un pic.

Şi mi-e şi ciudă aşa că, deşi îmi place în mod major să-mi petrec timpul on-line, am destul de des conştiinţa faptului că un shut down n-a omorît pe nimeni. Şi da, cam de cînd a intrat internetul în viaţa mea, am redus volumul lecturilor poate la o cincime... chestie care mă nemulţumeşte teribil.

Planificasem la o bucată să încerc o lună fără internet, mai realist mi s-a părut apoi o săptămînă şi cumva acum prevăd că o zi ar fi fezabil:-). Vom vedea.

Bineînţeles că voi arunca un ochi sau mai mulţi de la serviciu, depinde de dispoziţie, şi asta oricum nu se pune, vorbim acum de timpul meu liber.

În continuare un scurt metraj:> (17 secunde) realizat de subsemnata, scuzaţi vocile de pe fundal, pe mine m-a distrat teribil momentul.


La finalul acestui post doresc să recomand fierbinte linkurile din dreapta, cu precădere unul poate mai puţin cunoscut, pentru că relativ nou, dar foarte fain.
Iată din ultimele posturi ale Laurei (care nu cred că duce lipsă de cititori, dar poate totuşi nu ştiţi încă de ea) de la paperplanes:
- despre guilty pleasures
- despre fumat (un post care mi-a plăcut mult, chiar în contextul unui an de nefumat)
- o cronică foarte faină la oscariatul Black Swan (cred că făcută înainte de Oscar-uri)

2 comments:

  1. You make me blush! Mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Genul ăsta de reacții mă conving că decizia de a-mi face un blog a fost una bună, dar mă și întristează că nu l-am făcut mai devreme. :P

    ReplyDelete
  2. Cred că au trecut câțiva ani buni de când n-am mai intrat o zi intreagă pe internet. Și da, și eu mi-am redus nr. lecturilor drastic de când cu dependența asta :(.
    Ar fi faină o zi fără internet în fiecare săptămână, dar la modul... să se oprească netul peste tot.

    ReplyDelete